Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

تا عادت کنیم...

هنوز دارم با خودم کلنجار می رم و هنوز به اون قطعیتی نرسیده م که آدرس اینجا رو رو کنم. هنوز دلم بند خـ ـرس بودنه. اما صادقانه بگم. داره کم کم دل کندن ازش آسون تر می شه. کافیه چشمم به اون سه تا خـ ـرس خندون بالای صفحه نیوفته. الانم که هی پشت سر هم دارم اینجا پست می ذارم فقط به خاطر اینه که به محیطش، به قیافه ش عادت کنم.

فیث بوکم رو می ذارم با همون اسم بمونه. واسه بعضی سایت های خاص هم که منو به اون اسم میشناختن (مثل شف طیبه) با همون هوییت کامنت می ذارم. راسش من نیازی به پاک کردن صد در صدی گذشته ی مجازیم ندارم. بیشتر از اینکه نگران پیدا شدن سر و کله ی آشنا باشم، نیاز به رفتن تو جلد یه زن سی ساله رو دارم. نیاز به مریم بودن دارم. تا الان کلی هاتون برام کامنت گذاشتین و ازم خواستین که آدرس رو به شماهام بدم. چی فکر کردین؟ من بدون شماها کجا برم؟ :)


بگذریم. اصن نیومده بودم که اینو بگم. یه خبر خوشی بهم رسیده و من الان کاملا تو خلسه م :)) متن خبر اینه: "زائر امام رضا، بارتو ببند!!"


http://s4.picofile.com/file/7869511505/imam_reza_shrine_001_1418429_1240.jpg


همه چیز از دیروز عصر شروع شد که فری (دخترخاله م) تکست داد که میای بریم مشهد؟ شما نمی دونین من چه حالی ام. دو سال و نیمه مشهد نرفته م و دعای اول شب قدرم زیارت امام رضا (ع) بود! آخه دعام انقدر سریع الاجابه؟ امام هم انقدر رئوف؟ خدا هم انقدر دست و دلباز؟ شوهر هم انقدر با دل آدم راه بیا؟؟؟ :دی


خلاصه که پنجشنبه انشاالله عازمیم. دو نفری. مجردی. یه سفر خیلی متفاوت. همه تونم دعا می کنم. شایدم تا رفتنم آدرس اینجا رو بهتون دادم و خودتون پیغام هاتون رو واسه امام رضا (ع) نوشتین :)


پ.ن: این نوا (+) رو بذارین رو حس و حال امروز من :)

نظرات 41 + ارسال نظر
سیمین پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 11:02 http://hamechidooonii.blogfa.com

وااای خدا...
اینا رو که خوندم دلم یه جوری شد...
یه چیزایی از چشمام قل خورد پایین...
چقدر من بی وفایم که تو نیشابور زندگی میکنم اما الان3ساله نرفتم زیارت...
دلم میخواد یه شب برم,تا صبح قرآن بخونم و به ضریح خیره بشم...
هی خدا...

محیا یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 12:04

چرا در جواب کامنتم این شکلی شدی؟ :| چیز بدی گفتم مگه؟

نع! مونده بودم چی جوابتو بدم :)))))

سمانه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:18 http://samaata.persianblog.ir

راستی مریم من همون سما ی فیسبوکم........ شناختی؟؟؟

مرسی که معرفی کردی :)

سمانه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:16 http://samaata.persianblog.ir

سلام مریم جووون ..........مبارکه عزیزم........... به سلامتی انشااله......... حس خوبی دارم اینجا...... ( بهتر از قبلی حتی )
مریم........ یه چیز مهم......... مریم جانم داری میری پیش امام برای من خیلی خیلی خیلی دعا کن خواهرم......... باشه ؟؟؟ یادت نمیره؟ از ته ته ته دل........ انگار که واقعا داری برای خواهرت دعا میکنی............ به آقا بگو سمانه منتظره.... بگو سمانه خیلی منتظره آقا... بگو سمانه جز شما و آل رسول کسیو نداره.... امام قسم بده به مادرشون زهرا به پسرشون امام جواد که نا امیدم نکنن......
هزار بار میبوسمت مریم خوبم.............

عزیزم....ایشالا حاجت روا می شی :)

دزی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 01:36 http://safira.blogsky.com

زیارت قبول خانومی. حیف دیر اومدم وگرنه می خواستم بگم برای منم دعا کنی و نایب زیاره باشی.
امیدوارم سفر خوبی داشته باشی, چه معنوی و چه تفریحی

نه عزیزم دیر نگفتی من از مشهد با موبایل کامنتت رو دیدم :)

ساکورااا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 23:03

مریم جان ایمیل ضروری دادم بهت

No One جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 03:00 http://12-04-88.mihanblog.com

مرسى عزیزم :*
منم دعا کن مریم جون .. ایشالا سفر بى‌خطر و امن .. ایشالا اونجا آرامش بگیرى کلى . با حال خوب برگردى پیشمون عزیزم ..

ممنونم عزیزم :)

دیبا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:10

همون مجسمه ها که من نمیدونم
حالاکدومشووووو؟!!!

خوب چرا نمی دونی؟؟ بیا تو فیس بوک یا اینستاگرام تا بفهمی :دی تازه عکسشم که تو اون وبلاگم گذاشته بودم :دی

محبوب جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:15

بهار که رفته شمال.توام رفتی مشهد..اصن شما خاله های بد فهمیدین من نباید برم سفر قصد کردین دل منو بسوزونین..ولی خیلی بهت خوش بگذره الهی.

نکته تو استراحت مطلق شدی؟؟ من همین الان رسیدم. تو اولین فرصت بهت زنگ می زنم. فردای عید فطر هم منتظررم بااااش :*

انار پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 17:18 http://ladypomegranate.persianblog.ir/

خیلی خیلی ممنون بابت آدرس ...
مشهد خوش بگذره و دست پر برگردی .

مرسی عزیزم

eli پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:13 http://u20i.blogfa.com/

سلام مریم نازنینم. التماس دعا
دعا کن ماهم طلبیده شیم به زودی

انشاالله عروس خانوم :*

محیا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 14:27 http://mahighermez72.blogfa.com

جا داره بگم پشم های نو مبارک! :)))))))))))

خونه جدید مبارکه عزیزم. مشهد هم خوش بگذره.دعا کن :*

محیا :|

کویریات پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 13:15 http://sere.persianblog.ir

سلام مریم جون خیلی سفرتون بخیر خوش بگذره و التماس دعا. اینجام مبارک باشه. سعی می کنیم بهش عادت کنیم همونجور که به اون خرس های خندون... :) راستی اینستاگرام فالوت می کنم از الآن...

اخ جون.

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 06:13

از روزی که ایمیلت رو دیدم و اومدم اینجاا و پست اخر و خوندم بارها نوشتم و جمله ها رو بالا پایین کردم که بگم...که بگی. . نشد که نشد ...اماا یادم کن تو صحن انقلااااب...روبروی گنبد طلا ....دلم خیلی گرفته مریمممم
دیروز عصر خوابت و دیدم درگیر همین التماس دعا بودم بعد همش یه گوشه ی ذهنم این بود که من نصف صورتت رو دیدم حالا کامل میبینمت این میون یه عزیزی داشت غیبت میکرد تو یه جوری بودی یادمه بهش گفتم هیس مریم از غیبت خوشش نمیاااد .....
سفر بی خطر ...و سرشار از ارامششششششششش

چقدر صداقت تو کامنتت بود.... تو منو دعا کن عزیزم که خیلی محتاح دعام...

دیبا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 04:41

عکسا بد جور انتخاباتیه >>> دقت کردی!!

نه بابا انتخاباتی چیه؟؟ -_-

مهتاب پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 04:39

ببخشید منظورم گوهرشاد بود

:))

دیبا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 04:10

ااا
من یادم رفت بگم خونه نو مبارک خونه مبارکی هم باید بیاریم دیگه؟!حالا چی میخوای!!تعارف نکن
راستی اتاق سبزه چی شد ؟ما مشتاق عکساشیمااا
این قالبت خیلی خوبه اون دستهاا اون اثرااا کلا خوبن کار خودته؟نه؟
میشد اسم وبلاگتو رد پا هم گذاشت بذار دستور بدم بسازن فیلمشوووو

از اون مجسمه ها :دی
اتاقم الان خعلی هم خوجله
قالبم بعله. کار خودمه. رد پا هم بو میده دوست ندارم :\

فنچ بانو چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:51 http://baghe-ma.blogsky.com

التماس دعا مریم
یادمه می گفتی صحن انقلابو خیلی دوست داری...

خوب یادت مونده :-*

شاخه نبات چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 22:01

سلام مریم جون
اینکه دیگه مخاطبم "مریم"ه برام یه جور متفاوته!!
اول ممنون از اینکه منو جا نزاشتی
دوم اینکه التماس دعا...این چند وقته تو ذهنم میرم حرم روبرو پنجره...
سوم بیادتم امشب....
فعلا

دوستای خوب رو باید نگه داشت :)

مهتاب چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 20:57

سلام مریم جان
ممنون به خاطر آدرس دوستم
امیدوارم همینجوری تند تند آپ کنی همشم بیای خبرای خوب بدی و زندگیت پر باشه از لحظه های خوب .
میشه لطفا تو حرم برای منم دعا کنی مخصوصا زیر ایوان طلا و مسجد گوهردشت

حتما عزیزم خودمم محتاجم به دعا

نسیم چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 18:12

خونه ی مجازی جدید مبارک.
خوش به سعادتت که زائر امام رضایی و خوش به سعادتت که حاجتت رو به این سرعت گرفتی. سلام من رو هم به اقا برسون

ایشالا خدا به زودی قسمت همه آرزومندا بکنه

zizi چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 16:24

برو بشین روبروی گنبد طلا و تا میتونی نگاش کن و این نوای ماورای زمینی حاج کریمخانی رو زمزمه کن و پرواز کن.... جای مارم خالی کن....

:)

سعیده چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:25

سلام عزیزم
مرسی به خاطر ارسال آدرس جدید
خوشحالم که داری به شهر ما سفر می کنی
شهر خوبی داریم هااا
بهشته واقعا

واقعا :)

مریم چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 11:38 http://yohoho.blogfa.com

یعنی من دیگه نمیتونم بت بگم قهوه اىِ خ رس؟ :|

اِ، به شهر ما خوش آمدی :دی

تو بگو. راحت باش :دی
بعله. داریم میایم شهرتون :*

مارال و آلنی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 09:53 http://maraloalni.blogfa.com

ممنون به خاطر آدرس و خونه جدید مجازی مبارک. وای چقدر خوبه که اینجا نوشته هات طولانی ترن التماس دعا.

اولشه داغم :))))

نورا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 03:14

دعای سلامتی
دعای عاقبت به خیری
دعای رزق و روزی حلال
دعای کار خوب
دعای گناه نکردن
دعای جفت خوب واسه ی همه مجردا
دعای درس خوندن و تو درس موفق بودن
دعای از خدا و نزدیکی که تو این ماه یه کوچولو حاصل شده دوباره دورر نشدن
دعای عاقبت بخیری
دعای پایین اومدن قیمت دلارو این وضع
دعای سلامتی
دعای خواهش از خدا که ما رو با امتحانای سخت امتحان نکنه اصلا کلا بیخیال تحصیلات تکمیلی باشه :دی و با همین چیزای روزمره امتحان کنه
وباز هم دعای عاقبت بخیری
و در نهایت همون دعایی که خودت میدونی واسه ی من :)
بوس
التماس دعا
تو که انقدر مستجاب الدعوه و سریع الاجابه ای بابا تروخدا واسه ی من یه فکر بکن خب :)) بوس

بار اول بود بوخودا. خودم غافلگیر شدم. اصن یه وضی :))))

محدثه چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:21 http://www.dare-gooshi.blogfa.com

وای مریم گفتی مشهد دلم آب شد . انقدر دلم تنگه که خدا می دونه . رفتی حرم یه کم از طرف من زل بزن به ضریحش ... آخ که چقدر دلم می خواد همینجوری مات و مبهوت وایسم و نگاش کنم فقط :(

حال الآنت حال دو روز پیش منه... چشم...

ساکورا سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 22:28

سلام مریمی
اا پس چرا ادرس وب قبلیتو

هم گذاشتی؟!!ردتو میزنن که

برای خودم دلایلی دارم.

بانوی مهر سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 20:11 http://1bano.blogfa.com

آی مرسی برای ادرس . پس چی منو مثل جاکیلیدی باهات میام !

مریم التماس دعا ... امیدوارم سفر خیلی خوبی داشته باشی و بهت کلی کیف بده .

میتونم ادرست رو لینک کنم ؟ موردی که نداره !

نه عزیزم مشکلی نیست. راحت باش.

زهرا سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 18:03

التماس دعای خفن مریم جون

محتاجم عزیزم :*

زهرا سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 17:44 http://1writer.blogfa.com

چه خوبه آدم خودش باشه..آخ که چه خوبه آدم خودش باشه..

اگه بشه...

علی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 17:07 http://1kas.xzn.ir

سلامی دوباره
خوش به سعادتتون که به پابوسی امام رئوف میرید، ان‌شاءالله ما هم عید فطر عازمیم :)
حسی که من از نوشتتون گرفتم حس خوب همراه با غم یا ترس بود، درست حس کردم؟

آدرسمم نوشتم، علنی شد :)

التماس دعا خیلی زیاد

پس ما رو هم یادتون نره دعا کنید.
حدستونم کاملا درست بود...

سپیدار سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 17:02

کل شعر اولش همینه که نوشتم و بعدش همون نواییه که خودت گذاشتی بعدم صحبت حاج آقاست
لینک دانلودش رو میذارم که هم سایت حاج آقا رو ببینی و هم اگه خوشت اومد بقیه برنامه ها رو هم دانلود کنی و ببینی، خیلی مباحثی که مطرح میکنن و نوع بیانشون متفاوت ، جالب و مفیده...

http://shahab-moradi.ir/fa/program/tv/item/1123-آیین-خانه

مرسی عزیزم

سپیدار سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 16:36

سلام
بابت آدرس ممنونات!
خب راستش اینجا تعداد فرزند نداره و ما سردرگم
منم یه نوای اینچنینی از حرم اول یکی از برنامه های تلویزیونی حاج آقا شهاب مرادی دارم که انقدر دل منو شیکوند و حسرت زیارت رو توی دلم تازه کرد که امام سریع طلبید...اما باز دلم هواشونو کرده...توی صحن زیرزمینش نشستن و بی مهابا و بی دغدغه ی دیدنِ دیگران آزاد و رها با صدای بلند گریه کردن...
التماس دعا مریم بانو...بخواه که آقا بطلبِ

اول اون نوایی که گفتم این شعره:

من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند
به چه مقدار به زائر بدهم فکر کند
بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم
دو قدم عشق بورزد
3قدم فکر کند
که چرا سال گذشته دو سه بار و امسال
فقط این بار...به این قسمت کم فکر کند...

این فایل صوتیه؟؟ چقدر قشنگه. برام میفرستی؟
تعداد فرزندو بیخیال. خبری شد میام این وسط داد میزنم خوبه؟؟ :)))))

hiva سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:59

سلام عزیزم،
خونه جدید مبارک. امروز روز تولد منه، این پستت را به فال نیک می گیرم و امیدوارم مشهد بهت خوش بگذره. سلام من را هم به اقا برسون و بگو خیلی دلتنگشونم. ازشون بخواه که زودتر کارام روبراه بشه تا بتون برم پابوسشون.
سفر به خیر.

وااااااای عزیززززم تولدت مبارررررررررک :*
چشم حتما. ایشالا خودت بیای و حضوری همه ی خواسته های قلبیت رو بگی :)

سارای سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:58 http://zane30sale.blogsky.com

ای خدا من مشکل جدی دارم با کامنت گذاشتن :((((
خب اول خیلی خیلی مبارکه وبلاگ جدید دوم اینکه چقد روحیات ما شبیهه همه! سی سالگی!!!! چه جالب شد! روحیاتمون داره عوض میشه انگار!!!
سوم مشهد خیلی خوش بگذره واسه منم دعا کنی حتما! سوالیم داشتی بپرس( من مشهدم) بووووس مریم خوشگل

چرا مشکل داری؟ :)) خودتم که الان بلاگ اسکایی.
من جدا حس می کنم دارم یه آدم دیگه می شم. خیلی از بیست سالگیم فاصله گرفته م...

میترآ سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:50 http://mitra-1993.blogfa.com

واقعا خوش به حالت! یکمی بت حسودیم شد!ایشالله به سلامتی برید و برگردید!برا منم دعا کن!

محتاجم عزیزم. ایشالا به زودی زود قسمتت بشه و امام رئوف بطلبدت.

ریحان سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:47 http://bame87.persianblog.ir

اول ممنونم که ادرست رو دادی......دوم................. من هم مشهد میخوام...زیارت....نشستن تو صحن...باد بوزه...صدای اذان فرو بره تو گوشم و یه چیزی از چشمام غل بخورن..بینیم بسوم....گلوم بلرزه...سبک بشم..رها بشم...رها...میدونی رها یعنی چی......

تو می دونی انتظار یعنی چی؟ هربار اسم مشهد شنیدن بغض کردن یعنی چی؟ تصویر گنبد طلاش رو دیدن فرو ریختن یعنی چی؟...

میترآ سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:46 http://mitra-1993.blogfa.com

خرس قهوه ای!!
خونه ی جدید مبارک! قالبش خیــــلی نازه حتی از قالب قبلیت بیشتر!ولی چندسال بود اونجا میومدیم!یکمی عادت کردن به اینجا طول سخته!یعنی دیگه اونجا نمی نویسی؟

فعلا که قصدم اینه. تا ببینیم چی پیش میاد.

چی فکر کردی؟ کلی رو این قالب وقت گذاشتما :دی

سارای سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:27 http://zane30sale.blogsky.com

کامنت اولم اومد؟؟؟

نه عزیزم کامنتی نداشتم :)

علی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 15:20

سلام
٭- منزل نو مبارک
٭- چون شما خودتون شدید پس بدون اسم اختصاری براتون کامنت گذاشتم.
٭- خوبه آدم با تغییرات زندگیش خودشُ وفق بده ولی وقتی نوشتید " زن سی ساله" یه حس خاص توش نهفته بود، نمی دونم من درست درک کردم یا نه
٭-دعا کنید منم بتونم آدرسمُ علنی کنم چون خیلی خونه ام سوت و کوره

حس خوب بود یا بد؟ :)
آدرستونو واسه ما مجازیا که می تونین علنی کنین. نمی تونین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد