Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

زنی با کفش های کتانی!


به تصویر زن توی آینه نگاه می کردم. دخترکی پانزده شانزده ساله از پشت نگاهش سرک می کشید. سین پرسید: "دوسش داری؟" دخترک جیغ جیغ می کرد. صدا به صدا نمی رسید. " دوست دارم! دوست دارم! عاشقشم! تورو خدااااااااااا بخرش!" زن توی آینه گردنش را کج کرد... " برای یه زن سی ساله جلفه." دخترک بهت زده به دهان زن توی آینه خیره شده بود. سین خندید. " همینو می خریم!" دخترک همانطور که گردنش با نگاه دوخته شده به لب های زن توی آینه می چرخید، دنبال سین راه افتاد. زن توی آینه دوباره به قرمز کفش نگاه کرد. زیر لب گفت: "باید بند مشکی بخرم!"


بازنشر این پست در لینک زن (+)
نظرات 13 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 11:37

خخخخخخ
یادم باشه از این کارا نکنم یه وقت دستم رو شه
خیلی بد میشه

ریحان دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 07:36

Favorite...کلمه اخر

آیدا یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 23:29

اینو با یه شال قرمز ست کن...وای چه ناز میشه...مبارکت باشه...

ریحان یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 07:01

آی لاو یور سنیکرز اند یور فوتوگرفی، یونو، ای لاویو، آی لاو بورفیوربت

البته که هرکار کردم کلمه اخر رو نتونستم بخونم :دی
بات آی لاو یو تووووووو

نرگس یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 04:06

خانم سمانه یا خانم دوست عزیز... دوست خوب من این وبلاگ رو برای مقاله ای در وبلاگ زن ننوشته، اصلا مقاله ننوشته که بخواد به معنای منفی بودن فکر کنه، این مطلب از دلش بر امده، قشنگ هم بر اومده، من از شمای زن ایرانی تعجب می کنم که این معنای منفی جاری در جامعه رو در راستای جلف بودن یا نبودن چیزی نادیده می گیری و میای گیر میدی به نوشته ای که قربانی همین جامعه منفی گرا و قضاوت گرای ماست، نوشته این مطلب راست میگه، در جامعه ایرانی ما پوشیدن یک کفش با بند قرمز بالاخص برای کسی که چادر می پوشه، جلفه، اگه این کار رو بکنه همین خود شما راه میری میگی طرف با خودش چند چنده نه به اون چادرت نه به این کفش قرمزت، مثل همین الان شما که نمی دونی با خودت چند چندی و اسمت دقیقا چی هست... خلاصه که اگه دوست من الان به این مساله می گه جلف ناشی از نگاه بیمار همجنسان خودمونه

agha gorge یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 00:27

Mobarake... zendegi faghat ye bare :-) pas har jur dust darid bepushid va lezat bebarid

چشم :)

یه دوست شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 23:00

موافقم سمانه جان . این وبلاگها به درد لینک زن می خوره برای بار معنایی ای که میخواد منتقل کنه .چی جلفه و چی جلف نیست !!! بعضی از ما متوجه نیستیم چی می گیم و چی می نویسیم !

خیلی جالب شد :)
تا حالا ندیده بودم کسی کامنت بذاره بعد پشتش بیاد با یه اسم دیگه حرفای خودش رو تایید کنه! من جواب شما رو مودبانه و در کمال احترام دادم. این کار شما واقعا جالب بود!

در ضمن در علم کامپیوتر مقوله ای وجود داره به نام آی پی :)

samaneh شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 20:28

کاربرد بعضی کلمه ها در فرهنگ ما کاملا غلطه . جلف بار معنایی منفی داره .

samaneh شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 20:26

خب پس میشد بنویسین رنگش مناسب تیپ شما نیست .استفاده از کلمه ی جلف معناداره . بار معنایی داره این مطالب دلی . معنا متبادر می کنه بی تردید !تناسب سن و رنگ مطرح شده با استفاده از کلمه ی جلف . نه نامتعارف بودن و متعارف بودن .باید تصحیح شه مطلب به نظرم . ممنون از توجهت .از فرهنگ عمید : جلف :
۱٫ سبک، زننده، و ناشایست.
۲. ویژگی کسی که رفتارهای سبک، زننده، و ناشایست انجام می‌دهند؛

نظر همه محترمه :) البته من تمایلی به تغییر متن ندارم. به نظر منظوری رو که می خواستم رسونده :)
ممنون از توجهتون.

hiva شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 04:25

مبارک باشه، خیلی هم قشنگه. من عاشق رنگ قرمزم

دزی جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:45 http://safira.blogsky.com

مبارکت باشه. با اینکه رنگش مشکیه اما به خاطر قرمزاش خیلی شاد به نظر می رسه. به شادی بپوشی خانوم.

میترآ جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 21:03 http://mitra-1993.blogfa.com

جلف پیرزنه که شلوار لی(مطابق با مدرنیته امروز ساپورت)می پوشه میره تو خیابون نه یه خانم سی ساله با کتونی که توش قرمز داره! :))

دیبا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:20

والا کن که نه مشکی دوست دارم نه قرمز از این خوشم امد مبارکه...قیمتشم امیدوارم خوب بوده باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد