Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

لقمه لقمه می خوره!

تنها راه فرار از غولی به نام "غروب جمعه" اینه که از این کشور برم :|


پ.ن: نمی دونم امروز دهمین یا یازدهمین جمعه ای بود که سین به خاطر کلاس کنکورش منوتنها می ذاشت. فقط می دونم از یکی دو هفته ی دیگه اوضاع خیلی بدتر می شه و من تمام جمعه رو با آقا غوله تنها می مونم!!

نظرات 8 + ارسال نظر
مرسده سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 16:37

چه نقاشی کارتونی قشنگی ... آفرین ... خیلی با استعدادی مریم جون ... می تونی اینطور وقت ها اگه دوس داری نقاشی هم بکشی ... اما راستش من همیشه عاشق جمعه و عصر جمعه بودم و هستم ... یک حس و حال خاص و ویژه همیشه داشته و داره برام ... حتی الان هم غروب یکشنبه رو دوس دارم ... جمعه ها هم که اینجا مثل شب جمعه است ...

ف ف شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 21:53

ها ها ها
اونوقت غولی به اسم غروب یکشنبه میاد سراغت. حتی اگه آقای سین پیشت باشه.
خولاصه فکر نکن اینوریا بی غولن.

ای بابا. پس کجا برم که غول نداشته باشه؟؟ :(

یک نفر شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:10 http://1kas.xzn.ir

سلام
به نظر من انسان عادت پذیره، یه مدت که خودشُ به کاری عادت بده از اون به بعد راحت و حتی با رغبت زیاد انجامش میده.

برای صندوق پستی هم من به سایت اداره پست مراجعه کردم و به این اطلاعات دست پیدا کردم:

http://www.post.ir/HomePage.aspx?TabID=12063&Site=tehran.post&Lang=fa-IR

http://www.post.ir/DesktopModules/Articles/ArticlesView.aspx?TabID=4213&Site=tehran.post&Lang=fa-IR&ItemID=305&mid=10792

البته چون نصف سال گذشته پس بهتره دو سه روز دیگه اقدام کنیم که توی ماه مهر بیافته و هزینه ها به همین دلیل نصف میشه.

اگه اداره پستی که نزدیک منزلتون هست رفتید و مطمئن شدید صندوق داره به من هم خبر بدید، اینطوری که من متوجه شدم اداره نزدیک منزل ما صندوق نداره.

سپاس

مرسی ^_^
البته من بعید می دونم پست منطقه ی ما هم داشته باشه. احتمالا ارجاع بدن به پست مرکزی که تو توپخونه س. باز می پرسم بهتون می گم.

آرامش شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 08:38

من پیشنهاد یه بازی رو دارم از اونجایی که می دونم به کاشت گل و کشاورزی تا حدودی علاقه مندی ...بازی انلاین big farm بهت پیشنهاد میدم..
فقط امیدوارم مثل من اینقدر درگیر و معتادش نشی که دعا کنی جناب سین همش بیرون از خونه باشن تا شما به کار و بار مزرعه تون برسی:))))))))

راستی با اینکه انلاینه .. نترس خیلی از حجم اینترنتتو قورت نمیده ..

اینم فکریه :)

نرگس شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 07:20

اونوخ غروب یکشنبه ات گند زده می شه توش :)))... ولی اینا یه خوبی دارن هر چی تعطیلی رسمی ه می اندازن جمعه یا دوشنبه، یعنی اصن طوری طراحی شده که یا جمعه بیفته یا دوشنبه، بعد این لانگ ویکندها عشقه عشق

پز بده پز بده :|

دزی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 02:04

خوب پس دوست به چه درد می خوره؟ من همیشه به اینترنت دسترسی دارم و از اونجاییکه خوشبختانه جمعه ها هم بیکارم با کمال میل می تونم در کنارت باشم تا با هم اگه خواستی چت کنیم و حرف بزنیم تا حوصله ات سر نره.
راستی بی صبرانه منتظر اون کدپستیم تا برات یه عالمه چیزهای کوچولو و گوگولی پست کنم.
به آقا غوله بگو بره خونشون وگرنه من می دونم اون.... اِ مگه الکیه

مهربووووون :*
امروز بتونم یه سر می رم پست ببینم چی میشه. ولی ما راضی به زحمت نیستیم :دی

نورا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 00:14

دختر خوب تو که خونه ی مامانت اینا خیلییی بهت نزدیکه. استفاده کن. فکر کنم خونه ی خواهرتم همینطو. مریم میدونی تو دنیای امروز چقققدر بچه ها هستد که ارزوشون خونهی مامان باباشون نزدیک خونشون بودو میتونستند زرتی برن اونجا؟

وقتی سین می ره ساعت سه ست و وقت استراحت مامانه. از حدود پنج اینا هم معمولا مشغول تهیه شام می شم. اینه که اصولا جمعه ها نمی رم سمت خونه ی مامان.
البته از هفته های بعد که از صبح یم ره احتمالش زیاده به مامانم پناه ببرم.
لازم به ذکره که چون جمعه س شوهر خواهر هام خونه ن :)

یک نفر جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:55 http://1kas.xzn.ir

:( خب اینکه خیلی ناراحت کننده است.

یه پیشنهاد، تو طول هفته چند قسمت از سریالی که دوست دارید دانلود کنید و همه شو بزارید برای هنچین روزی.

جمعه ها یه جوریه. حتی دلم نمی خواد فیلم ببینم. با اینکه یه حجم خیلی بالایی فیلم ندیده به دستم رسیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد