Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

خیلی هم حساس و لوسم!

نمی دونم شماهام اینجوری هستین یا نه. ولی من وقتی  کسی رو خیلی دوست دارم یک لحظه هم نمی تونم به مرگش فکر کنم. می دونم که مرگ حقه و همه مون آخر عاقبتمون یکیه. ولی من اگر به مرگ عزیزانم فکر کنم احساس می کنم توی ذهنم بهشون خیانت کرده م! خیانت کرده م که دنیا رو بدون اونا تصور کرده م...


حالا از سر شب حالم بده. سر یه شوخی مسخره با خواهرم. سر اینکه می خواد یه جراحی زیبایی انجام بده که من اصلا دلم بهش نیست (کلا من با جراحی زیبایی مشکل دارم!). سر اینکه شوخی رو کش داد و گفت اگه مردم تو ها.نـ.ـیه رو بزرگ کن! 


نکنین از این شوخیا با من! نکنین!

نظرات 14 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:29 http://razesukoot.blogfa.com

آخ گفتی ها یعنی دیوانه کنننده ترین و زجر دهنده ترین خبر همین مرگ عزیزان
می دونی وابستگی و علاقه زیاد باعث به وجود اومدن این حس می شه :(

ریحان سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 20:55

نمیدونم چرا،یکی دیگه هم میخواست بده نشد...

eli دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 18:07 http://u20i.blogfa.com/

ولی من فکر میکنم:(((
به منم حس خیانت دست میده حتی
اما فقط میخوام بدونم میتونم دووم بیارم یا نه. همیشه هم بعدش نشستم گریه کردم و با خودم گفتم وای نه ... خدایا نه من نمیتونم. :(((((((((((((

اینکه عین شکنجه س که :))

ریحان دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:19

اه اه...انقده بدم میاد بعضیا جواب کامنت نمیدن

اوا خاک عالم. من که جواب همه رو می دم :|

ببین من هرچی بهت ایمیل می زنم بهت نمی رسه. آدرست رو یه بار دیگه بده

مریم جمعه 15 آذر 1392 ساعت 14:51 http://http:/

نیستی خانوم خانوماااا؟؟خواهرت خوبه؟

یکم سرم شلوغه. آره خوبه هنوز عمل نکرده. خیلی نگرانم

دیبااا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 13:54

ممممم
خوبی ؟نمد سازی به کجا رسید؟بابا خسته شدی چقدر کار میکنی

چه کنیم دیگه :دی

18 پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:50

من حرفی ندارم! فقط اومدم نیگات کنم و برم.

نگاه به نامحرم؟ دختر مردم؟ شیب؟ :|

نسیم شنبه 9 آذر 1392 ساعت 16:19

اصلا هم لوس بازی نیست. خب واقعا دردناکه شنیدن همچی حرفی

هلال شنبه 9 آذر 1392 ساعت 09:38

کاملا حق داری

آیدا جمعه 8 آذر 1392 ساعت 13:09

سلام...وای منم گاهی فکرمیکنم مثلا یکی از اعضای خانوادم مرده و من فورا سعی میکنم ذهنمو منحرف کنم...همیشه هم باخودم میگم اگه این اتفاق بیوفته باید خودمم خودکشی کنم....

ریحان جمعه 8 آذر 1392 ساعت 12:16

فیض بوک فیله و من فیل بشکن ندارم. عکس نمد رو چشم انتظارم...!!!!

چشم جشم. همین الان :*

ریحان جمعه 8 آذر 1392 ساعت 12:12

اخ دیگه نگو.... منم تصمیم دارم دماغم عمل کنم...اگر مردم هلن رو تو بزرگ کن...
اما جدای از شوخی من که قشنگ میشینم گریه میکنم....کاش خدا این قضیه رو جور دیگه ای قرار میداد

بوسه ی زندگی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 11:19 http://kisslife.blogsky.com

درکت میکنم مریم ، سعی کن به سلامتیش فکر کنی ، اینکه با موفقیت انجام میشه !

محمد جمعه 8 آذر 1392 ساعت 08:29 http://downloadhozeh.blogsky.com

بنظر من تموم آدما یک پازل گمشده ای دارن که دنبالش می گردن و دنبال همه چیز میرن ولی بازم دلهره دارن در صورتی که اون خداست.اگه یکم به این فکر کنیم تو این دنیا اومدیم چکار تمام مشکلاتمون حل میشه
نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد