Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

گل یخ!

که دلم به شمعدونی هام خوشه. که گل می دم باهاشون. حتی اگر سرد باشه. خیلی سرد باشه...


نظرات 6 + ارسال نظر
ریحان یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 20:58

تادو تومن! نمیدونم چشه! اما اون ایمیلت رسید.منم زیادوارد نیستم به ایمیل

قیمتا الان دستم نیست. یه سرچی می کنم بهت می گم

ریحان یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 18:03

عزیزم،یه راهنمایی کن صاف و پوست کنده بگو الان چه دوربینی بخرم؟!!این گلت دلم صاف کرد...اصلا دنج و توپه، دلم زل زدن میخواد...راستی، من ایمیلت دیر باز کردم. تونستی از دوره رویال استفاده کنی؟ منتظر ایمیل نمدیت هستم..

چقدر می خوای هزینه کنی؟
دختر آدرس ایمیلت مشکل داره خوب. هرچی می زنم برمیگرده!
آره. ولی همش یه روز :( زود اکسپایر شد :((

آرامش جمعه 29 آذر 1392 ساعت 16:33

من فکر کردم فقط این شمعدونی ما تو این سرما به سرش زده هر روز تند تند گل میده

آقای جیم جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:06

http://www.aparat.com/v/8WMsa
:)))

بچه چه می فهمه کلسیوم چیه آخه :)))))

بوسه ی زندگی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 13:16 http://kisslife.blogsky.com

خیلی قشنگه عکس مریم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 20:51

دست هایم بوی شمعدانی گرفت! بوشم امد تو ذهنم
اسمش چه خوشگله
گلها که ما رو خوب سوپرایز میکنند؟ننه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد