Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

بیست سالگی

- دریای احساس...

+ دریای احساس منم یا تو؟

- من بودم. تو بیست سالگی. تو هم هستی. تو بیست سالگیت.


پ.ن: به بیست سالگیم که فکر می کنم گریه م می گیره... انگار که بچه ای داشتم که عاشقانه می پرسیدمش و حالا سال هاست که مُرده...


بشنوید: (+)

نظرات 5 + ارسال نظر
یک نفر جمعه 20 دی 1392 ساعت 07:36 http://1kas.xzn.ir

بیست سالگی برای من اوج لذت و خوشی بود چون یادآور دوران عقد و نامزد بازی با همسری بوده برام :)

شما چقدر زود ازدواج کردین 0.o

niloo پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 02:16

akh daghighan in hese alane mane

elham چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:56

من گاهی باورم نمیشه که روزی 20 ساله بودم! یعنی واقعاً 20 ساله هم بودم؟!!
اونوقت چه میکردم در روزهایی به اون وسعت بی نظیر؟
واقعاً من 20 ساله بودم؟؟!!

ریحان سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 22:11

مریم...چه میکنی با دل ما...مریم..کوتاه بیا..مریم...بیا بغلم..این درد از دست دادن بیست سالگی برای همه هست...دل باید جوون باشه..

لی لی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 08:48

اینا رو که میگی دوس ندارم بزرگ شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد