Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

...

چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما

همه شیعه گردیم و بیتاب مولا


غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما

مسیرت مشخص…امیرت مشخص


مکن دل دل، ای دل

زن دل به دریا


که دنیا…که دنیا…که دنیا…به خسران عقبی، نیرزد

به دوری ز اولاد زهرا نیرزد…


و این زندگانیِ فانی…جوانی…خوشی های امروز و اینجا…

به افسوس بسیار فردا…نیرزد



بشنوید...


(+)

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:54

mamnun aziz

سارا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 12:42

سلام ممنونم برات ایمیل کردم

زهرا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:38

سلام مریم جان خوبی؟
یادمه یه جایی (تو منزل مجازی قبلی)راجع به چند تا تور صحبت کرده بودی
راستش من و همسر میخایم بریم مسافرت گفتم ببینم شما میتونی یه تور مطمئن بهمون معرفی کنی؟
یا حتی یه جای بکر نزدیک تهران؟
ممنون

از اونجایی که ما اصلا روحیاتمون با تورهایی که رفتیم جور در نیومد دیگه هیچ ارتباطی باهاشون نداریم و شماره تماس و ایناشون رو گم کردیم. فقط اسم یکیشون دالاهو بود که معروفه.

میس هیس سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:19

من اینُ حفظ شدم ، انقدر که دختر خاله ی هفت ساله م خونده و تاکید کرده که بهترین دکلمه ی دنیااااست :)

سوسن جعفری سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:32

عجب.

از خنگیم نیست که نفهمیدم. می ترسم بفهمم و بهم بربخوره!

khanomee دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 17:20 http://khanomee.blogfa.com

منم خیلی دوستش دارم

rezvan دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 16:55

دقیقا عاشق این تیکه شم
غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما
مسیرت مشخص…امیرت مشخص

مکن دل دل، ای دل
زن دل به دریا

سوسن جعفری دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:10

البته با خواندن وبلاگم موضع مرا می‌فهمیدی.

خوندم و زیاد ربطش رو به پست خودم متوجه نشدم

میترآ دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 08:54 http://mitra-1993.blogfa.com

خواستم بگم یک دنیا ممنون خرس قهوه ای؛همین :)

سوسن جعفری شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:24

گندش بزنند با این دکلمه‌اش که وادارم کرد با وجود سرماخوردگی شدید بیام پست بنویسم!
کثافتهای تحت تأثیر!


البته شما ببخشید لحن مرا

الان من دقیقا موضعت رو نفهمیدم سوسن جون.

هانی اچ شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:51

من یک عدد بی دین و ایمونم که واقعا این آهنگو دوس دارم. چرا آیا؟!

سارا شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:22

سلام خوبی؟ ببخشیدا یه سوال فنی دارم اولین کسی که به ذهنم رسید میتونه بهم کمک کنه تو بودی!!! این شد که مزاحمت شدم. من یه عکسی رو برای چاپ روی تیشرت برای یه شرکتی فرستادم گفتن کیفیتش کمه و باید سایزش را 20 در 29 و دی پی ای آنرا 300 قرار بدم چطور باید این کار رو انجام بدم 20 در 29 خیلی کوچیک نیست به نظرت؟
بازم ببخشید که مزاحمت شدم لطف میکنی اگه راهنماییم کنی

عکسو واسم بفرست سارا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد