Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

Slice of Life 2

اسفند، 

ماه دوست داشتنی و غریب من، 

که همیشه زیر تلی از خرید شب عید و خانه تکانی و دوندگی، 

مدفون می شود...




پ.ن: بهار در راه است، حواست هست؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
شاخه نبات پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 14:03

خو من نمیدونستم این چه گلیه!!
تا اینکه انقدر چشم چرخوندم که بر ِ میدون صنعت بین گلا دیدمش...

+
عکسات تو سبک پیج ِ calm pics ِ !!
اون راحتی های اون پشت هم خیلی قشنگ به نظر میاند..
عکاسهم خععععلی کدبانو به نظر نمیاد...هسسست

مریم دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 21:51 http://yohoho.blogfa.com

آشپزخونه رو با پست پایین بودم
نخوردیم نون گندم، دیدیم که دست مردم آقای مرجی p:

مریمممم :))))))))))))))

دیبا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:47

اسفند! عاشق اسمش هم هستم! یه حس شگفت

مریم یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 10:51 http://yohoho.blogfa.com

من خونه‌مو میخوام.
اصلا هرچیزیدبه صورت بالقوه من و یاد خونه م میندازه.

چه نازه آشّزخونه ت. اصلا حسم نسبت به خونه ت ازین خونه هاست که دلت نمیخواد بری بیرون ازش انقدر که خوبه :)

شما که لطف داری. اینجا هم هاله اشپزخونه نیست :دی

ریحان شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 13:55

کاش اسفند طولانی تر بود....جال و هواش خیلی دل انگیزه......امسال که سر کار نمیری فک کنم بهتر برنامه ریزی کنی و به کارات برسی....

والا اسمش اینه که سر کار نمیرم :)) کارای نمدی خیلی زیاد و وقت گیرن

بوسه ی زندگی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 10:16 http://kisslife.blogsky.com

مریم این چه عکس خوشگلیه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد