Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

گله کنم یا نکنم؟

می دونین؟

هزاری آدم بگه برام ویزیتور و کامنت و این چیزا مهم نیست دروغه! اگر آدم براش مهم نباشه که خونده بشه که نمی نویسه! همین! خواستم یه گله گی کرده باشم از سکوت اینجا...

نظرات 13 + ارسال نظر
نرگس خانعلی زاده یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 19:57 http://tamashaye.blogfa.com

نرگس هستم، یک خواننده نیمه خاموش :دی

خوشوقتم :))

خانوم اجازه ما همین چندروز پیش هرچقد تلاش کردیم طبق معمول کامنتمون ثبت نشد یا این شمارهه نمیومد یا کامنتمونو میخورد و ثبتش نمیکرد البته کتمان نمیکنیم که توی کامنت گذاری هم تنبلیم ولی این ادا اطوارهای بلاگ اسکای هم بی تاثیر نیست ولی همیشه فیوریتهام رو که باز میکنم اسم وبت اول اول همه ست.ما دوست داریم مریم جون

تو که عزیزی. خیلی هم با معرفتی :*

ط®ط§ظ†ظˆظ…غŒ شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:28 http://khanomee.blogfa

کامنتهام ثبت نمیشههههههههههه

ثبت شد که :))

maraloalni جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 17:46 http://maraloalni.blogfa.com

alan baz be hamoon moshkel khordam. aslan nemishe farsi type kard. finglish ham ke midunam dardesare khundanesh. bazi vaqtha ham kolan ersal nemishe.

چقدر بد! نمی دونم مشکل چیه. تا حالا کسی شکایتی نکرده بود :(

noora جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 09:09

hazero ina :D

برو تو غیبت هات زیاد شده! برو با ولی بیا!

مارال و آلنی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 17:06 http://maraloalni.blogfa.com

خوب منم قبول دارم که برات کامنت نزاشتم و بخشید. یه دلیلش این بود که کلا یه مدتی بود به خاطر شلوغی کلا خیلی کمتر میومدم ت تازه دوباره شروع کرده به نوشتن. یه دلیل دیگه هم داره اونم اینکه این بلاگ اسکای بعضی وقتها تو فارسی نوشتن اذیت میکنه. البته اوضاع وب خودم هم همینه ها به خاطر همین درکت میکنم

جدی؟ نمی دونستم! چه مشکلی پیش میاد؟؟

سوسن جعفری چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 16:23

من از شدت حسادتم است که کامنت نمی‌نویسم برات!
خوبمه!

سوسن :)))))))

فرزانه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:54

سلام
من که بر خلاف به ظاهر نیست بودنم حسابی اینجا چشم به راه نوشته هاتم. ولی کم نوشتارم.

به ایمیلت سر بزن.

تو عزیز دلی آخه!!! چشم! الساعه!

مریم چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 11:43

و البته نحوه ی مدیریت اینجاام بی تاثیر نیستااا...میایم به در بسته میخوریم بر میگردیم

در بسته چرااا/؟

انار سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 18:33 http://ladypomegranate.persianblog.ir/

اجازه ؟ ما امتحان داشتیم ، ذاتا هم کم حرف می باشیم ولی همیشه از خوندن شما و فالو کردنتون تو اینستا لذت می بریم یه عالمه .

خوب این به کم حرف بودن من در :)) چون منم میخونمت و بیشتر وقتا ساکتم :)

شاخه نبات سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 18:28

سلام گلم...من هر روز سر میزنم...حرفم نمیاد فقط...من بعد بزور از خودم حرف میکشم برات

نه بابا ما راضی به زحمت نیستیم :))))

بوسه ی زندگی سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 17:05 http://kisslife.blogsky.com

من که ساکت نیستم مریم جان . برات کامنت گذاشتم . درگیر امتحاناتم . خودت هم کم نوشتی ها در مقایسه با زمانهای قبل ....

از تو راضی ام :)))
راست میگی منم کمتر نوشتم :)

نسیم سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:11

گله کن
بهت حق میدم
منم خیلی شاکیم از خواننده های خاموشم.
من که سعی کردم همیشه برات کامنت بزارم. هروقت از خونه بخونمت حتما کامنت میزارم.

ممنونم نسیم جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد