Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

حریم امن

گفتم: "فرق من و تو همینه. من همیشه یک قدم عقب می ایستم..."

یک قدم عقب تر... و این حریم امن منه. و از وقتی ازدواج کرده م به جای یک قدم، چند قدم عقب تر می ایستم، لبخند می زنم و با گرمای کنترل شده ای می گم "اوه! امروز حالتون چطوره؟" 

مردها در برخورد با من گیج می شن. بارها پیش اومده که از من، زندگیم، افکارم یا حس و حالم خوششون اومده یا کنجکاوی شون رو برانگیخته م. اما وقتی خواسته ن بهم نزدیک بشن با صورت با این دیوار شیشه ای برخورد کردن. یا هر قدمی که سمتم برداشته ن من مودبانه و با لبخند قدمی به عقب رفته م. مردها لبخند من رو می بینن و گرمای رفتارم رو از دور حس می کنن اما می بینن که نمی تونن نزدیک بشن و این باعث می شه همیشه براشون تو پرده ای از ابهام باقی بمونم.

اینو تازگی فهمیده م. و چیزی نیست که بگم از قصد انجامش می دم. تنها چیزی که می دونم اینه که از میون مردها فقط با کسایی راحتم که می بینم هیچ اصراری برای قدم گذاشتن در حریم امن من ندارن. کسایی که من رو یه دوست می بینن نه یه زن عجیب که باید سر از کارش در بیارن. کسایی که حس خطر رو در من برنمی انگیزن. کسایی که پیچیده نیستن و حرکات آدم رو تحلیل نمی کنن. 

توضبحش خیلی سخته. شما فهمیدید من چی می گم؟ من که خودم نمی فهمم!

 

پ.ن: یه آدم خیلی معروفی به صورت خیلی عجیبی (و دروغ نگم هیجان انگیزی!) با شخص بنده ارتباط برقرار کرده و باعث شده انواع فکرها و تحلیل ها به مغزم حمله کنن...

نظرات 6 + ارسال نظر
ستایش دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:44

سرت به اون آدم معروف گرم شده ما رو بی خیال شدی؟؟؟؟ خوووو بیا بوگوووو چه خبرااااااا

:)) اومدم نزن منو

ستایش دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 07:51

مریم جان تو برای ما دخترا هم جالبی چه برسه برای پسرها. بیا من رابطه برقرار کن. من تحلیل گر هستم اما تحلیل گر داده هام نه آدم ها

:)))))) کلی خندیدم

شاخه نبات یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 18:31

نجوا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:26

عاقا آدم معروف کیه ؟
من کونجکاو شودم:)

دیگه دیگه :دی

علی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 18:25

من الان میخوام به شما نزدیک شم یوهاهاها
اون مرده معروف کیـــــه یوهاهاها

ولی خارح از شوخی، از نظر شما، من جزو کدوم دسته از این مردا هستم؟

قرار نیست سوال سخت بپرسینا

نیلوفر سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 00:31 http://bcp57.mihanblog.com/

مریم وبتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد

ممنونم ^_^ البته یکم بچه یتیم شده الان :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد