Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

کارگاه دیدی ندیدی!

خوب...

سلاملکم! 

بنده یک هفته س کارگاه نرفتم و تو هفته ی قبلشم هر روز می رفتم کارگاه یه سری وسیله بر می داشتم و یه سری وسیله می ذاشتم و می اومدم خونه زیر باد کولر هفت هزار می شستم و می دوختم :| در اینجاست که شاعر می گه مرض داشتی کلی پول رهن بدی یه جا رو بگیری بعد باهاش مثل انبار برخورد کنی؟ :| و اینجاست که می زنیم تو دهن شاعر و می گیم: تو از زندگی من چی می دونی که بیخود شعر میبافی به هم؟ 


عاقا دروغ چرا؟ غریبه اینجا نیست که. من پشیمون شدم از گرفتن اینجا. نه از کارگاه داشتن ها! از این ساختمون بطور خاص! البته به قول سین اینا همه ش تجربه س. ولی فعلا این تحربه هه رو مخ منه! :| بماند که مشکل من با این ساختمون و اهالیش و موقعیت مکانیش چیه. الان سوالی که دارم اینه:


با توجه به اینکه هنوز نصف سال از تاریخ اجاره نامه ما باقی مونده، الان اگر بخوایم قرارداد رو فسخ کنیم باید خسارت بدیم درسته؟ کسی می دونه چقدر و چه جور؟



پ.ن: دلتون واسه این اسمایلی ها تنگ نشده بود؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
دیبا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:48

چرا دلمون واسشون خیلی تنگ شده بود.کلی بار عاطفی دارن این اسمایلی های وروجک!!!

ریحان سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 11:39

من که راجع به این چیزا اطلاع ندارم. ولی کلی خوشال شدم که میام هر دفه اینجا میبینم دو کلوم حرف زدی....
وقتی وبلاگتو تو این دنبای مجازی پیدا کردم انقد دوست خوبی شدی برام که تمام تمام تمام حرفای تمام تمام وبلاگاتو خوندم و تو اینستاگرامم همه پستاتو دیدم و خلاصه بعد یه مدتی با تو بودن میومدم میدیدم هیچ پستی واسه خوندن نیست کلی غصم میشد. الان یکی دو هفتس هی ذوق ذوق میشم!

عزیزممممم چقدر انرژی گرفتم از کامنتتتتتتت. مرسی دوست گلممممممممممممممم :**********

هدی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 05:16 http://hedil.ir

فرمودن کامنتم بعد از تایید درج میشه ولی اصلا باورم نمیشه ...
ایشالله خیر باشه خانومی ... راستش کاش همون که خودت گفتی یه خونه سه خوابه می گرفتین و یه اتاقشو رسماً کارگاهت می کردی که هم دم دست باشه و هم کارهاتو بکنی و هم هر وقت از شبانه فرصت کردی و دوست داشتی به کارهات برسی و در عین حال خونه هم باشی!!!!

من هدی هستم ... مامان هدیل ... هدی بیکر اینستا و ... والا نمی دونم دیگه چه جوری نشونی بدم !:-D

آره با دو خواب یه سال و خرده ای کار کردم ولی واقعا سخت بود. نمی دونم چه کنم. الانم کارگاهو پس بدم وسایلم رو کجای سرم بذارم ؟ :))
بله بله شناختم خنگول که نیستم کههههههههه :))))

هدی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 05:12 http://hedil.ir

به لحاظ حقوقی می دونم که شما باید به صاحبخونه اطلاع بدین مثلا بگید سر فلان موعد میخوایم بلند شیم! تو این مدت اگه تونست خونه رو اجاره بده که هیچی و گرنه شما حداقل باید اجاره یکماه خونه خالی رو بدین! بعلاوه اینکه سهم صاحبخونه که باید موقع عقد قرارداد با مستاجر بعدی به بنگاه بده رو هم شما باید بدین! ما تجربه شو داریم! رفتیم یه خونه دوهفته بعد در کمال ناباوری فهمیدیم به دردمون نمی خوره و البته تا مستاجر پیدا کنه و تا ما خونه پیدا کنیم دو ماه طول کشید ولی خواهر بهترین دو ماه کل عمرمون بود ... هی هی
به لحاظ احساسی آخه چراااااااااا؟ !
به لحاظ همین جوری اصلا باورم نمیشه که ممکنه کامنتم سند بشه !!!!!!

جدی؟ خوب بازم حتی اگر اینجور در نظر بگیرم ضرر زیادی نمی کنم. چرا بهترین دو ماه عمرتون بود؟ :دی
چراش بماند که اعصاب نمونده برام :دی
چرا باورت نمی شه که کامنتت سند بشه؟؟ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد