Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

رمضان...پر!

دلیل حال ناخوش امسال ماه رمضونم رو فهمیدم. الان تقریبا دو هفته ست. از روزی که فهمیدم دیگه روزه نگرفتم و انگار حالا می فهمم چرا کسایی که از نعمت روزه محرومن اونطور عمیق نمی تونن با ماه رمضون کیف کنن. (همیشه استثنا هم وجود داره) دلم غمگینه که رمضان امسال رو از دست دادم. از طرفی دیگه طاقت ندارم و دارم روزا رو میشمارم تا عید فطر بشه (متاسفانه!). چون داره هم به من و هم به سین سخت می گذره. من نمی تونم سحرها بلند شم چون حالم بد میشه و سین نمی تونه بلند شه چون خسته تر و خوابالود تر از اونه که بخواد غذایی گرم کنه و بخوره. امروز هم خواب موند! 

نگران نشید (اگر می شید). دلیلش رو میام میگم. فعلا ترجیح می دم درباره ش حرفی نزنم. به زمان مناسبش روزامو اینجا ثبت می کنم...ان شالله...

نظرات 7 + ارسال نظر
مهاجر چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 17:17

عمیقاً از اینکه برگشتین و دوباره اینجا مینویسین خوشحالم.
خواننده ساکت و قدیمی شما هستم و خوشحالم که 10 سال مطالب یه بلاگر با اصل و نسب رو دنبال میکنم.
پایدار باشید

باعث افتخار منه که سالهاست همراه منید. لطفتون مستدام

ریحان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 11:17

بگمااااا
من اصلن نگران نشدم
چون هرچی که هست خیره و من از ته قلبم میدونم اینو

نرگس حدادی دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 17:03

خیر است ان شا الله با نیش تااااا بناگوووش باااااز

محدثه یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 02:08

نکنه داری نی نی دار میشی

زهرا - ف سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 04:08

ایشالا هرچی که هست خیره

دیبا دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 17:41

خوب الان خبر خوشی در راهه ان شالله

ویرگول یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 21:02 http://haroz.mihanblog.com

ایشالا که خیره و چیز بدی نیست.
کاشکی نی نی باشه ها
اینطوری خیلی سخته وقتی یکی باید پاشه تنهایی
خدا قوت بده به هردوتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد