Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

گذرگاهی به نام زندگی

هیجده نوزده ساله که بودم، همون زمانی که فکر می کردم دنیا رو می شه با یه لبخند عوض کرد، یه سررسید داشتم که پر بود از تاریخ تولد. گاهی حتی توی یک صفحه اسم بیشتر از سه نفر آدم رو نوشته بودم. همه توی سررسید من جا داشتن! همه یعنی هرکسی که به نوعی، حتی خیلی خیلی نامحسوس با زندگی من در ارتباط بود. زن و مرد هم نداشت برام. یادمه حتی یه بار به پسرخاله م، که سال تا سال نمی بینیمش و کلا خیلی از ما بهترونه!، تکست زدم و تولدش رو تبریک گفتم. و خوب...الان که بهش فکر می کنم می خوام سرمو بکوبم تو دیوار از بس که حس حماقت بهم دست می ده!
از یه جایی به بعد ولی فهمیدم رو همه نمی شه اسم دوست گذاشت. بعضیا فقط یه آشنای قدیمی ان. به همه نمی شه گفت فامیل. بعضیا فقط نسبت خونی با آدم دارن. فهمیدم بعضیا رو باید بیشتر توی زندگیت راه بدی. بعضیا رم باید از پنجره پرتشون کنی بیرون! بعضیا یه دوره ای عزیزن و بعد تاریخ مصرفشون می گذره از بس که باهات ناسازگار می شن. بعضیا می شن آفت زندگیت.و بعضیا به طرز عجیبی جاشون رو توی زندگیت باز می کنن.
اصن می دونین چیه؟ زندگی همون سیبی ه که هزارتا چرخ می خوره تا بیاد پایین! هیچوقت نمی تونی بگی این آدمی که امروز برام مهمه فردا هم تو زندگیم هست یا نه!


پ.ن: هنوزم تاریخ تولد ها رو دارم. اما خیلی انتخاب شده تبریک می گم!
پ.پ.ن: تا به حال موسیقی وبلاگ کسی دیوونه تون کرده؟! (+)

نظرات 6 + ارسال نظر
مُنیر بانو پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 15:02

این روزها ... منم ! ( درتایید پ.ن اول ! )

علی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 18:12 http://1kas.xzn.ir

سلام
من هم یه مدت طولانی به هر کس و بلا نسبت ناکسی تبریک تولد می گفتم ولی متوجه شدم خیلی ها اصلا ارزش حتی سلام کردن هم ندارند چه برسه به تبریک تولد، البته یه فرق کوچیک هست بین یادآوری تبریکها، شما از سررسید استفاده می کردید من از گوشیم، گوشیهای نوکیا اگه تو کانتکت تاریخ تولد طرفُ هم وارد کرده باشید تو تقویم گوشی نشون میده و صد البته با ورود اندروید و برنامه های جالبش کار به مراتب راحتتر شده، می خواین امتحان کنید، از این استفاده کنید:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.muzurisana.birthdayfree

همونطور که گفتم برنامه زیاده ولی من از این استفاده می کنم، دوستهای فیص بوقم یادآوری می کنه، ویجت های جالبی هم داره

سپیده سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 00:15 http://www.zekrra.blogfa.com

عاشقتم مریم جون...ممنون آدرس دادی

zizi دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:20

خیلی حیفه که یکی اینقد دل بزرگی داشته باشه که همه توش جا بشن، ولی زمونه نذاره که از همه ی ظرفیت اون دل بزرگ استفاده بشه!!!
و امان از دست اون آدمایی که تاریخ مصرفشون می گذره و میشن آفت زندگیت...

آیدا یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 23:22

وای دقیقا مثل من...
اون تقویم (من)رو هنوز میخریش؟؟؟من الان چندساله میخرمش و همینجور مثل خودت تاریخ تولد صدتا نسل قبل و بعد خودمم دارم اما هیچکی تاریخ تولد من یاددش نیست!!!!....مهم نیستا ولی خب دله دیگه ممکنه یهو غصه اش بگیره!!!...
منم مثل خودت دی ماهی هستم میدونی که ماها تابخوای مهربونیم ولی اگه اگه خدای نکرده ازیکی بدمون بیاد دیگه تا اخر عمر یادمون نمیره بدی که درخقمون شده!!منم دیگه به بیشترازنصف اون کساییکه با ذوق هرماه به تقویمم نگاه میکردم تا نکنه یکیشون جا بمونه نه اس میدم نه ....
هی روزگار....

میترآ یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 22:45 http://mitra-1993.blogfa.com

منم تاریخ تولدمو بگم تو تقویمت بنویسی؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد