Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

احتمال گریستن ما بسیار است...

یه شب هایی انقدر احساس پیری می کنم...انقدر احساس پیری می کنم که دلم می خواد زمان حال رو مثل یه پوسته بدرم و خودم رو از توش پرت کنم بیرون! چرا آدما همیشه بیست ساله نمی مونن؟!...



پ.ن: بشنوید... (+)

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن جعفری دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 11:44

به گمانم این حس مشترک تمام زنانِ دنیاست ... پیری زودرس .. این پیله. این تن‌پیچِ زمخت .. درکت می‌کنم.
اما خودم را گول می‌زنم مریم. خودت را گول بزن.

چاره ی دیگه ای هم هست؟

مهاجر یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 13:04

اینجارو که میخونم احساس میکنم هنوز 17 سالمونه. یه نوجوون با همه ویژگیهای 17 سالگیش. خواهش میکنم بیشتر بنویسید.حرفاتون آدم رو خوش حال میکنه!

چقدر خوب که این حس رو از نوشته های من میگیرین. خودم که دیگه احساس جوونی نمی کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد