Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

قرمزی!


خواهرم از مکه برام یه پیراهن قرمز سوغاتی آورده. امشب هم مهمونی ولیمه شونه. هیچی دیگه. پر رو پر رو رفتم دم خونه شون، گفتم سوغاتی هیشکی رو هنوز ندادی مهم نیست. مال منو رد کن بیاد که هیچی ندارم واسه مهمونیت بپوشم :)))  بعدم بدو بدو رفتم هرچی رنگ قرمز تو بازار بود جمع کردم اومدم خونه! الان هم چشمم فقط رنگ قرمز رو می بینه. خودکار قرمز، سیب قرمز، آباژور قرمز، کتاب با جلد قرمز، پوشه قرمز، مگنت پینه دوزی قرمز، ماگ  قرمز....



پ.ن: می دونین؟ خوب نوشتن خیلی خوبه. اما گاهی چرت نوشتن بیشتر مزه می ده :))

نظرات 16 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 06:07

دیروز منم لاک قرمز زدم بعدش جلوی اینه هم یه رژ لب قرمززز داشتم می زدم، مامانم گفت: اینا از عوارض سی سالگی ه (گفتم که بدونی :دی)

نرگس :))))) خیلی ضد حالی :))))

فروغ سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:48 http://roshaanaa.persianblog.ir

وای گلسرت منو دیوونه کرد از کجا خریدی؟

راسش فقط همین یه دونه رو داشت. از پاساژ شهدا توی میدون شهدا.

میس هیس دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 19:16 http://miss-hiss.blogfa.com/

خوبه که این پستا D:
عمـــــ قـــــزی ، دور کـُــلـــاشــــــ قرررررررمززززیــــ D:
چقدر خوش رنگه همه چی آخه :)

مچکرررم :))

18 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 07:44 http://hizh10.blogfa.com

این پست خیلی خانومانس...من اینجا چیکار میکنم؟؟!!!

دور شو! زود :)))))

بی بی گل یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 18:57

وای اینقد ذق کردم من ک نگوو....
شاد شدم اصلا
دوبار تاحالا سرچت کردم پیدا نشد ک نشد اینقد غصه خوردم
تو ک آدرستو ب من ندادی؟؟؟من اصلا همچی کامنتی نداشتم بخدا
کامنت هم ی مریم بی آدرس میذاشت ک فک میکردم اون مریم دیگست... شرمنده...
با آدرس بیا لطفا همیشه
مرسی ک گفتی
شاد باشی دوست قدیمی...یکی از اولین های وبلاگی م بودی...

من به همه ی کسایی که کامنت گذاشته بودن تو خرس قهوه ای و ازم ادرس خواسته بودن ادرس دادم :)

آقای جیم یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 12:06

کفششونو کی اول پوشید ؟:)))
با احترام :
http://www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Farzad-Farzin-Negaranetam

نمی دونم. چون انقدر تاخیر داشتن گه من مجبور شدم برم مدرسه و نرفتم فرودگاه :( شب رسیدم بهش.

الما یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:32 http://almaa.blogsky.com

بوسه ی زندگی شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:03 http://kisslife.blogsky.com

وااااااااااااااااااای چه مریم قرمزی خوشگلی ماشالا : )

چه گلسر خوشگلی

چشمات روشن خانم خانما

مرسی از اینهمه تحویل :))

سحر دلشاد شنبه 11 آبان 1392 ساعت 18:30

بعدشم اینکه چشمت روشن عزیزم که خواهر گرامی از مکه اومدن <3 حج شون قبول ایشالا :-)

ممنونم عزیزم :)

سحر دلشاد شنبه 11 آبان 1392 ساعت 18:28

مریم چرا أخه وبلاگ قبلیتو حذف کردی :'( من عاشق پستات بودم،دوس داشتم واسه سومین بار بخونم پستاتو.تا سه چهار روز پیش میرفتم و پستاتو میخوندم ولی یهو همون سه چهار روز پیش دیدم حذف شده :|

حذف نیست سحر جان. به یه دلایلی نمی تونم بذارم همش اکتیو باشه. یه وقتا از دسترس خارجش می کنم. یه نفری اونجا رو پیدا کرده که یه حورایی باید ناامید شه :)))

زهرا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 11:03

وای چه لاک خوشرنگی
بازم از این پستا بزار :‏)‏

چشم :))

هلال جمعه 10 آبان 1392 ساعت 22:31

از اووووون روز تا حالا هنوز سوغاتی هاتونو نگرفتید !!! اخه چرا خب :دی

هنوز وقت نکرده ساکش رو باز کنه :)) بیچاره با سر اومد تو گرفتاری و بچه داری.

شاخه نبات جمعه 10 آبان 1392 ساعت 20:42

هوووووم به به!!!
افرین به این خواهر با انتخاب رنگش!
مبارکه ؛)

اره واقعا :)) مرسی :)

ریحان جمعه 10 آبان 1392 ساعت 20:09

دختر من یه رژ قرمز مایع دارم جیییییییییییییییغ... هر چی بشوری بازم میمونه... دختر این گیره خعلی خوشگله.... منم میخوام!! ا کجا خریدی؟ دختر پ عکس لباست کو؟ آهان میخوای تو تنت بذاری و بپوشی و خوصوصی بدی...دختر این چرت نئشت نیس..ما زنها لازمه گاهی اینجوری اطلاعاتمون رو شیر کنیم ..من عاشق این پستام.

خوشم میاد پایه ای :)))) گلسر رو از نزدیک خونه خریدم. پاساژ شهدا :)

دیباا جمعه 10 آبان 1392 ساعت 17:19

به به
چشمت روشن.
کلا این جور پستا بیشتر میچسبه به ما هم
خصو صیم بهت رسید؟؟

اره خیلی خوشحالم که خوب بوده. شاید منم امتحان کنم.

hiva جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:25

مبارکت باشه، انشاالله همیشه به شادی و خبرای خوب.

متچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد