Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]
Fingerprints

Fingerprints

[Our FINGERPRINTS won't fade from the lives that we touch]

میخاره!

دکتر گفت: "خوب عزیزم حالت خوبه؟ مشکلی نداشتی تو این مدت؟" و در حالی که انتظار داشت بگم نه همه چیز خوب بود، از پشت میزش بلند شد و اومد سمتم. اما من همینطور که به پهلو دراز کشیده بودم و منتظر بودم که صدای قلب بچه رو چک کنه گفتم: "چرا داشتم! از خارش مردم :| " 

بله. قر و اطوار جدید در دو هفته گذشته خارش در حد مرگ بوده :)) دست و پا. یعنی پاها کم ورم داشت، انقدر خاروندمش که به جای کفش اگر کارتن موزی هم بخوای بهم بپوشونی عمرا جا بشه :)))) خدا نصیب گرگ بیابون نکنه. بدتر از اون قرص ضد حساسیتیه که دکتر داده و به شدت خواب آوره! یعنی کم روزا ملنگ بودم، اینم میخورم مثل سوسک چار دست و پا به هوا می افتم تو رختخواب :)) اینطور بگم که  اگر کسی می تونست از خواب برق تولید کنه، الان خونه ی ما می شد نیروگاه برق!


دیگه زمان زیادی نمونده. چیزی دور و ور بیست روز. و من هنوزم از خودم می پرسم اگر سین اینهمه دلش بچه نمی خواست، هیچوقت خودم به فکرش می افتادم؟ و همچنان برای این سوال جوابی ندارم. شاید بهتر باشه جواب بعضی از سوالات رو موکول کنم به چند ماه دیگه. حتی اگر جوابش چندان راضی کننده نباشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای جیم شنبه 8 دی 1397 ساعت 09:05

زودی این روزها هم تموم میشه و روزهای بهتری می رسن ...

صد در صد

ویرگول دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 14:42 http://haroz.mihanblog.com

قوی باش. کم مونده دیگه خانومی
به نظر فکر کردن الان بهش بیهوده اس. صبر کن تا دوماهگیش و بعد از خودت این سوال رو بپرس‌.
بعدم تو تنها کسی نیستی که این حس داری. فقط انقدر شجاعی که باهاش مواجهه می شی و مثل خیلی های دیگه سعی نمی کنی زوری به خودت بغبولونیش.
من خودم بچه ندارم. یعنی نمی خوایم. نه من نه همسر. برای همین می فهمم شاید کم و بیش،چی تو ذهنت بگذره.
در هر صورت امیدوارم چند روز نهایی به سلامتی برای هر سه تاییتون بگذره. فقط خواهشن وقتی جوجه جانمان دنیا اومدن هم باز بنویس و ما رو از سلامتیت بی خبر نزار.

ان شالله عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد